Продовжуючи роботу над проектом ми дали назву нашим групам за типом роботи.
Отже, 1 група це "Шукачі барв" будемо досліджувати, як у творчості Лесі Українки використовуються кольори, будемо малювати кольорову веселку, узагальнюватиь результати дослідження в графіках та діаграмах, обмінюватисяься враженнями від прочитаних творів.
Отже, 1 група це "Шукачі барв" будемо досліджувати, як у творчості Лесі Українки використовуються кольори, будемо малювати кольорову веселку, узагальнюватиь результати дослідження в графіках та діаграмах, обмінюватисяься враженнями від прочитаних творів.
2. Журналісти досліджують суспільну думку, щодо оцінки творчості поетеси, її
актуальності в наш час, проводячи анкетування мешканців міста та інтернет-опитування, намагаються поглянути на події, описані
поетесою, очима сучасника, ведуть блог
«Давня казка на сучасний лад» , в якому поміщають власні оповідання, казки,
вірші.
3. Режисери
аналізують інформацію, зібрану першою та другою групами, здійснюють пошук та критичну оцінку інтернет-ресурсів з аудіо записами творів
поетеси, проводять кастинг кращих читців поезії Лесі Українки і записують власний аудіоальбом «Барви життя» , який при допомозі
учнів-консультантів старших класів виставляють на YouTube.
Ви свої обов'язки розділили правильно. Бажаю надалі крокувати до мети.
ВідповістиВидалити